Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα αν από λάθος μας σταλθούν  λάθος προϊόντα ή προϊόντα κακής ποιότητας. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, σφραγισμένα στη συσκευασία τους, να είναι πλήρεις και χωρίς καμία ζημιά. Η συσκευασία του επιστρεφόμενου προϊόντος πρέπει να είναι αυτή που αρχικά συνοδεύει το προϊόν και πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση.


Αναίτια Επιστροφή Προϊόντος 
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε χωρίς κανένα κόστος και χωρίς να χρειάζεται να εξηγήσει την αιτία της απόφασής του για την επιστροφή των προϊόντων εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης χρεώνεται με το αναφερόμενο κόστος επιστροφής.

Πριν αποστείλετε το προϊόν επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω τηλεφώνου.

Οι επιστροφές θα γίνονται αποδεκτές μόνο μετά  την επιθεώρηση του προς επιστροφή προϊόντος. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην ίδια ακριβώς κατάσταση με την οποία παραδόθηκε χωρίς να έχει παραβιαστεί η αρχική του συσκευασία.

Σε όλες τις περιπτώσεις επιστροφής, ο πελάτης έχει την ευθύνη να επιστρέψει όλα τα έγγραφα που συνοδεύουν το προϊόν άθικτα και σε άριστη κατάσταση (π.χ. Παραλαβή τιμολογίου, Παραλαβή λιανικής, υλικό μάρκετινγκ ή οποιοδήποτε άλλο διαφημιστικό υλικό κ.λπ.